North America Forum

Forgot password?
 立即注册
Search

View: 998| Reply: 4

Angel Trial event 20,000 Pts

[Copy link]

1

Threads

2

0

Credits

User

Rank: 1

Credits
0
luis fernando fett...
User
Joined 2014-3-2
Last Visited 2015-10-28
Post time 2015-9-6 10:29:53 | Show all posts |Read mode
Angel Trial event 20,000 Pts Reply:4| View:998

Olá, para aquelas pessoas que tentam fazer os pontos necessários ;para coletar recompensas de evento ;semanais do angel trial

Meu time (o time mais básico do jogo à meu ver):
        Green Ranger;
        Pyrona;
        Atalanta;
        Djinni;
        Rose Knight;
        Nyssa.
         É muito simples, depois que você fez blitz nos andares iniciais, você deve completar pelo menos o andar 36 em nível hard e os demais em easy, ou opte até o andar 40 em nível normal( a pontuação sofre alteração pelo nível de liga, obviamente maior o nível da liga melhor a pontuação por estágio),
          A minha estratégia de combate é a seguinte, Pyrona e Djinni na backline, com Green Ranger, Rose knight e Atalanta na frontline, para aproveitar o máximo da passiva da Green Ranger(quanto menos HP, maior seu dano), como a maioria dos tanks causam Stun, o bom seria eliminar a primeira linha com Green Ranger, e eliminar o maior dps do inimigo na backline por HK com Pyrona(se você tiver Night Sentinel, é altamente recomendado), e finalizar com Atalanta.
Quando aparece Night Sentinel no time inimigo, use Rose Knight, ou seu melhor tank na mesma linha com Night Sentinel, pois diminui muito o impacto de perda de hp no time. Com o time citado acima bem ajustado, e com timing preciso, é fácil acabar uma partida hard em até 3 skills(não vamos ignorar o B.R. do oponente)
          Em relação ao B.R. gap se quiser fazer partidas em nível hard, com no máximo 7k de B.R. a mais que seu time, à partir disso, fica muito difícil. Não esqueça de reiniciar partidas se algum de seus campeões morrer ou perderá muitos pontos!

Essa é minha estratégia de Angel Trial, espero que possa ajudar ajudar você a alcançar os 20,000 pts  =)
          Um abraço e boa sorte!!
        --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello,for those people who are trying to make the points needed to collect weekly rewards event angel trial

My team(the most basic team game in my view):
        Green Ranger;
        Pyrona;
        Atalanta;
        Djinni;
        Rose;Knight;
        NYSSA.
          It\'s very simple after you did blitz on floors, you must complete at least 36 hard-levelfloor and the other on easy, or even the floor 40 in normal level(the score suffers modification by League level, obviously the higher the better League level the score by stage),
          My strategy is the following,Pyrona and Djinni in the backline, with Green Ranger,Rose knight and Atalanta in the frontline, to make the most of the passive Green Ranger (the less HP, the higher your damage), like most tanks cause Stun, the good would eliminate the first line with Green Ranger, and eliminate the highest dps of the enemy in the backline by HK with Pyrona (if you have Night Sentinel, it is highly recommended), and end with Atalanta.
          When Night Sentinel at the enemy team, use Rose Knight, or your best tank on the same line with Night Sentinel, because decreases much the hp loss impact on the team. With the team above well adjusted, and with precise timing, it\'s easy to finish a hard match on up to 3 skills (let\'s not ignore the B.R. opponent)
         In relation to the B.R. gap if you want to do tricks on hard level, with a maximum of 7k of B.R. more than your team, from that, it gets very difficult. Don\'t forget to restart matches if any of their champions die or lose many points!

This is my Angel Trial strategy, hope you can help help you reach 20.000 pts =)
          A hug and good luck!!

luis fernando fett... Last edit in 2015-9-6 10:29:53

Support

Report
Default Signature
Reply

Use magic Report

32

Threads

351

0

Credits

User

Credits
0
oldboy[eu8]
User
Joined 2014-8-31
Last Visited 2016-12-30
Post time 2015-9-6 12:09:36 | Show all posts

Oh well done! Nice guide!!
Floor reply (0)

oldboy[eu8] Last edit in 2015-9-6 12:09:36

Support

Report
Default Signature
Reply Support Not support

Use magic Report

20

Threads

346

0

Credits

User

Credits
0
AbzaPX2FqgxGgy4n
User
Joined 2015-7-8
Last Visited 2016-02-25
Post time 2015-9-6 17:10:53 | Show all posts

20k pts above? Easy mate lol... go for hard mode till u hit floor 40, then normal mode all the way to floor 43/41 depending on u solely. After that hit easy mode till u hit the roof :3.... I usually get around 23-25k pts this way.Ps: reset button is your friend muahahah
Floor reply (0)

AbzaPX2FqgxGgy4n Last edit in 2015-9-6 17:10:53

Support

Report
Default Signature

Use magic Report

32

Threads

351

0

Credits

User

Credits
0
oldboy[eu8]
User
Joined 2014-8-31
Last Visited 2016-12-30
Post time 2015-9-6 19:24:36 | Show all posts

Well, if you can make 20k points then the guide isn\'t really for you I think. The post was to help newer players get max rewards for the AT event.
Floor reply (0)

oldboy[eu8] Last edit in 2015-9-6 19:24:36

Support

Report
Default Signature

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register Now

Points Rules

小黑屋|community.gtarcade.com

2017-11-24 04:17 GMT+8 , Processed in 0.049484 second(s), 40 queries .